malinebbe.blogg.se

Malin Evelina här, mamma till tre pojkar. Ebbe den äldsta och Sigge och Tage, tvillingar. Häng på!

25 X 2

Publicerad 2017-01-29 08:00:46 i Allmänt,


Vi var självklart tvungna att ta en obligatorisk "tjejbild på toan". Detta hör ju nästan till när man är på tjugofemårsfest. Trots detta så tror jag inte ni förstår hur liten toan verkligen var. Men klart vi löser det. 


Förfesten blev perfekt, femton personen i en lägenhet är ingen konst en Johanna P som körde oss till festen och över hundra personer i en lokal och liveband efter maten, kan inte bli mer än bra. 

Full som en pelikan, det gjorde Linus Edvinsson klart för mig efter att han bjöd upp mig och vi dansade, förlåt för det. Linn fick också känna på det när hon senare kom nykter, efter ungefär tusen pussar, förlåt för det. Men man blir ju så kärleks"full" när man är full. 

På festen var där både släkt och vänner och i min mening är det den perfekta kombon. Även Ebbes pedagog på dagis var på festen och ett tag stod vi utanför och pratade bajs och att Ebbe vägrar lämna hennes sida så någon gång så får han följa med när hon ska kissa. Alltså så härlig. 

Idag kommer det inte hända så mycket. Så fort vi är kördugliga, typ på måndag, så ska vi köra ut till mamma och pappa och hämta vår son. Vi hoppas på middag där, men känner jag dem rätt så kommer inte det bli några problem. 

Notera gärna att Bea slog sönder en tallrik... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela