malinebbe.blogg.se

Malin Evelina här, mamma till tre pojkar. Ebbe den äldsta och Sigge och Tage, tvillingar. Häng på!

#Grey

Publicerad 2017-02-11 06:59:38 i Allmänt,


Premiär, stolar längst bak och ett litet gäng från jobbet, hej Grey vi är redo för dig nu. 


Igår stack vi från jobb vid fyra tiden. Åkte ner på Olearys, åt, drack och pratade på. Tackade sen för oss, gick inom Hemmakväll sen var det äntligen dags, Grey premiär. 

Jag kan säga att tycker man att ettan var bra så är det ingenting gemfört med tvåan. Två scener satt jag och grät till, två scener när Grey blir fimpad på och när han sitter i tre dygn med sin döde mamma. 

Alltså, jag fick ringa Oscar på vägen hem och be honom att hålla Ebbe vaken, var bara tvungen att komma hem och pussa på honom och berätta att jag älskar honom innan han somnade. 

Hur som helst, "tantsnusk" i alla ära. Men detta är en feelgood film. Så länge jag blir glad över att titta på den och i detta ingång lite sexscener så är det helt okej. 

Heja kärleken, sexet och bra filmer! 


Jag hann hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela