malinebbe.blogg.se

Malin Evelina här, mamma till tre pojkar. Ebbe den äldsta och Sigge och Tage, tvillingar. Häng på!

Ensam på ett hotellrum i Göteborg

Publicerad 2017-02-21 20:04:38 i Allmänt,


Imorse lämnade jag Ebbe redan vid 06.50 på dagis, körde hem bytte bil till jobbebilen och körde sen och hämtade min chef. Destinationen stod på Göteborg. Utbildning och överlämning av arbete. 


Resan upp gick bra, inte en tyst stund om jag säger så, båda är glada för att prata och båda har samma humor. Rullade in på DSV's parkering och gjorde oss redo för att ta in allt vi någonsin kunde. 

Efter x antal timmar, huvudvärk och gäspningar så åkte vi till hotellet, checkade in och fick parkeringskortet. Jag körde denna stora bil till bommen, tryckte in kortet och får sedan inte bort parkeringsbromsen. Vi typ dog. Jag skrattade så mycket så tårarna bara sprutade. 

Till detta ska tilläggas att vi körde överallt innan vi faktiskt kom till hotellet, ja vi hade Gps, men vi fick ändå inte till det kan man säga, redan då skrattade vi oss igenom Göteborg. 

Nu ligger jag i sängen, klockan är åtta, det är Parneviks på tv:n. Vi har varit ute och ätit och redan köpt godis. Skönt när man åker upp med någon som faktiskt är en spegelbild av sig själv. #egentid. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela